niedziela, 15 grudnia 2013

Moje wrażenia po używaniu kosmetyków UNDER TWENTY :)

Heej :)
Chciałam się dzisiaj z wami podzielić moimi odczuciami związanymi z kosmetykami UNDER TWENTY. Przez 4 miesiące testowałam krem matujący, tonik, żel antybakteryjny i krem BB. Jeżeli chodzi o krem BB to nie będe się rozpisywać (możecie o nim przeczytać w moim poście o kremach BB). Krem matujący na samym początku jakby wogóle nie dawał żadnych efektów, dopiero po około dwóch tygodniach zauważyłam różnice:) Krem bardzo ładnie matuje, wyrównuje koloryt skóry i bardzo nawilża. Tonika używam rano i wieczorem...oczyszcza moją cere, jest bardzo wydajny(w sumie wszystkie te cztery kosmetyki są naprawde bardzo wydajne), nie piecze mn w okolicach oczu tak jak poprzedni. Żel antybakteryjny również spełnia swoją role znakomicie...skóra mojej twarzy jest po nim naprawde oczyszczona, nawilżona i odświeżona :) Jestem ogólnie zachwycona działaniem tych kosmetyków, jeżeli  wy też używacie kosmetyków tej firmy to napiszcie jak sprawdzaja się u was :)
Mam jeszcze jedno pytanie... ponieważ szukałam ich w drogerii ale nie mogłam znaleźć nie wiecie może czy sa jakieś dobre korektory z tej firmy?? Jeżeli tak to dajcie znac :)
/mickey :*

Brak komentarzy: